Gezellige dagen gehad!

28 maart 2017

Afgelopen zaterdag heb ik als verassing Andreas opgehaald bij het station. Hij was volgens mij zo verrast dat die me zo voorbij liep naar de w-bahn en ik hem snel moest bellen zodat hij niet naar mijn hotel ging. We zijn toen samen naar huis gelopen. Eenmaal thuis had Andreas een hele lieve verrassing voor mij, hij had schoenen voor mij gekocht, super lief! Helaas waren ze iets te klein. Rond het avond eten zijn we richting Block house gefietst, een restaurant waar we heeeerlijk hebben gegeten, alleen ik was een beetje onhandig en gooide mijn glas rode wijn om..oeps. Toen we het ophadden en nog even gezellig na gekletst en na die tijd weer terug naar huis. We wouden savonds nog wat gaan doen, maar waren moe en waren gezellig film aan het kijken en zijn dus in slaap gevallen.

De volgende ochtend de wekker gezet en vergeten dat we maar een uur korter konden slapen, beetje moe dus... Toen gingen we met alle moet naar alexanderplatz om zo richting het zwembad tropical Island te gaan. helaas was het anderhalf uur reizen en was dat niet goedkoop. Dus hadden we besloten om niet te gaan. Daar even een broodje gehaald en op ene bankje in de zon opgegeten. Terug naar huis en bedenken wat we gingen doen. Uiteindelijk op de fiets naar een zondagse markt. Dat was super leuk met allemaal 2e hands spullen en eet en drink tentjes. Na de hele markt over hebben gelopen wat drinken gehaald en dat gezellig op het grootte grasveld opgedronken waar ook veel verschillende muzikanten waren. Toen we het daar gezien hadden zijn we verder op de fiets door berlijn gegaan. langs de muur, even bij een soort van musea gekeken (geschiedenis op gedaan). Met een omweg gezellig terug naar huis gefietst. Toen vroegen Iris en Tessa of we mee gingen naar een festival, daar aan gekomen stond er een ONTZETTEND lange rij! Toch maar niet gedaan, na even gepraat zijn Andreas en ik verder gegaan en hebben wij ergens wat gedronken en daarna ergens wat eten. Na het eten zijn wij naar de Fernsehturm gegaan en hebben daar boven gelopen met een geweldig uitzicht! Toen terug naar huis en zijn wij samen naar leuke cafés gaan kijken, niet echt wat gevonden, want ja het was zondag avond. Toen we net terug waren besloten we toch om nog met Boris en Floris wat te gaan doen. Samen bij een bar wat gedronken wat niet zo beviel, zijn we door gegaan naar een club. Hebben het daar erg gezellig gehad.

De volgende ochtend werden we wakker door de wekker, nog even verder geslapen en daarna uit bed en wat ontbeten in friedrichstrasse. Winkeltjes kijken en door naar Alexa daar ook weer winkels kijken. Toen weer terug naar huis want Andreas moest weer naar de trein... Nog even fijn geknuffeld en toen op de fiets naar Ostbahnhoff. Jammer genoeg Andreas uitgezwaaid ;( Daarna maar met een paar naar Monkeybar gegaan voor wat afleiding, dat is een bar met mooi uitzicht over de stad. Toen ik weer thuis was ben ik maar gaan slapen.

Vandaag was het ook weer heerlijk weer, 21 graden! samen met Iris in het park gezeten tot 7 uur en daarna bij een restaurant gezellig wat gedronken en wat nacho's gegeten. Toen ik net thuis kwam lag er ene brief op mijn bed dat ik voor morgen 12 uur uit mijn kamer moet zijn voor 1 nacht, want het hotel is overboekt. Morgen avond slaap ik dus (gelukkig) alleen in een vergader zaal.

Nu gauw slapen, want ik moet morgen ochtend weer vroeg werken na een super leuk weekend!!

1. Jeroen:
    29 maart 2017
    Wat schrijf je toch altijd leuke verhalen meid!
    Fijn dat het zo gezellig met Andreas is geweest, die rode wijn zal ik je vergeven ;)
  2. Cor Homan:
    3 april 2017
    Wat is het dan saai in Vriezenveen, als ik jouw verhalen lees. Jij maakt er in ieder geval een leuke tijd van en aan bezoek uit Nederland heb je niet te klagen. We hebben je wel gemist op het verjaardagsfeestje van Tim, papa en Tycho waren er om half zes. Ze waren allebei moe van de reis en het weekend. Nog veel plezier in Berlijn.